Zehrakiz 9004 evet persentil değeri %2 ydi yavaş yavaş toparlıyor. İstahida eskiye göre iyi 3 aya normal değere ulasir dedi doktoru
Hafizenr Mervee123 resmen bizi anlatmışiniz. Bızde 15 ayın içindeyiz ama artık o kadar yoruldum ki gün içinde sadece mamayla duruyor 😔
Mervee123 Hafizenr Birbirimizi en iyi biz anlarız.Çok yorucu oluyor gerçekten.Çoğu kez bende yemediği zaman mamayla geçiştiriyorum ama annelik yüreği de rahat etmiyor işte😕