Efeesrsy tabi canım bizde başlarda oylekdik bende ilk giydiririm sonra annem ablam nasıl alistirirsan oyle gider bak derdi 1 kat dusurursun hemen hasta olur dediler biraz sal çocuğu dediler ve zamanla bende alıştım araştırdım öğrendim suan 10 ayligiz mesela içinde askılı bir zibin üstünde tek kat bir kıyafet altı tek kat bir dön corap panduf yatarkende çoraplarını çıkarırım kesinlikle ciplak ayak yatar giydirmem ustunede bir yorgan yeterli bizim için zamanla alışacaksın herseye düzene giydirmelere falan merak etme canım 😘🙏❤️