Efeesrsy evet oldukça kalın ama her anne gibi korkulu rüyamız ağızları var dilleri olmadığı için anlayamiyoruz üşüyormu terliyor mu nedir yani🙈 oda sıcaklı 22 -23 derece bebeklere yetiyormuş doktorumuz dedi üstüne gelince doktor siz nasilsanız onlarda öyle demişti. Ben bi atlet bir pamuklu badi giydiriyorum altına pijama. Ayacıklarina çorap. Sabah kalkinca yelek patik. Şuan kaldigim yerde kalorifer yok klima ile ısıniyoruz.sıcak oda dan soguk bir odaya geciceksem mutfak vs yelek ve patik giydiriyorum. Bebeklerin üşüdüğu boyun dan belli olurmus eller yanaklar dogruyu söylemezmis bunu da doktorumuz demisti boyun altina elinizi koydugunuzda soguksa bebişiniz biraz üşümüş olabilirmis. 🤷♀️