Efeesrsy bebeklerim elleri ayakları genelde vücudunun geri kalanına göre soğuk olurmuş endişe etmeyin, sırtına göğsüne bakın eğer oralae soğuksa üşüyordur. Bizim evimiz genelde 21-22 derece ben oğluma 1 kat atlet 1 uzun kollu giydiriyorum. Sabahları ev havalandırırken de üstüne hırka giydiriyorum o kadar 😊