Kızlar merhaba, oğlum 2 aylık olmak üzere maşallah sağlıklı da bir bebek ve her gören çok kalın giydirdiğimi söylüyor. Banyosunu yaptırıp yatırıyorum evim sıcak sabah karşı serinliyor gbi üşütür diye korkumdan 3 kat üst 2 kat alt giydiriyorum. Gündüz inceltiyorum ama gece korkuyorum.. erkek çocuğu sevmez diyorlar sıcağı siz nasıl yapıyorsunuz? Ben çok mu kalın giydiriyorum nasıl ayarlayacağım?