phdmom Bizimki de böyle olmuştu, sakın çekmeyin kendiliğinden düşmesini bekleyin ve mümkün olduğunca kuru tutun. Bizimki düştükten sonra parça kalmıştı. Granulom deniyor, sürekli sulandığı için düşmüyordu canlı parçaydı çünkü. Gümüş nitrat ile yaktılar. Olur da parça kalırsa bilginiz olsun, acısız bir işlemdir.