hirosima doktora gösterdik iyileşme dokusu da olabilir dedi, kokladı koku yok, ateşi vs yok takip edin dedi düşünce temizlemek için alkollü bi solüsyon verdi ateşi falan çıkarsa getirin dedi ama böyle beklemek de saçma geliyor Allah korusun ya enfeksiyon varsa diye çok korkuyorum