Esenbursa Zor işlem asla değil 2 dk da halloldu. Ama çubuk ile yakılmasını isteyin, bizimki kristal ile yaktı, göbek deliğine kristali koydu, sıvı ile etkinleşiyor, sanırım biraz kristal kalmış gece çişi oraya çıkmış göbeğini yaktı, baya kötü yara olmuştu. Çubukta böyle bir problem yok. Acısız bir işlem ama dediğim gibi bizimki şanssızlıktan.