Benim bebeğimde de inek sütü, yumurta alerjisi çıktı. Mama tetikledi bizimkini. Bir anda boynunda kulaklarında vücudunda kızarıklık ve şişlik oldu. Kaka yapamadı çırpındı adeta. Nefesi kesildi çok korktuk. Acilde alerji iğnesi yapılınca rahatladı. Sonra kandan yapılan testte çıktı alerji. Ama gelin görün ki dr bizi uyarmadı ve ben de bilmediğimden 4. Ay aşısını vurdururken söylemedim. Aşı olduğu gün yine aynı kusmayla gelen ağlama gözlerde kızarma şişme nefes kesilmesi ile acile gittik. Dr aşıda yumurta olduğunu onun yaptığını söyledi. Bebeğim 1 haftadır o psikolojiyi atlatamadı. Allah beterinden korusun🙏🏻