Asu1 Gzdgzdgzd Allah korumuş evladınızı çok üzüldüm umarım henen geçer alerjiniz🙏🏻 Doktorun ihmalkârlığı ne zor duruma sokmuş yavrucağı
Asu1 Biranne91 geçmiş olsun canım çok üzüldüm inşallah sağlıklı güzel bir şekilde tamamlarsınız bu süreci🙏🏻 Bİzim randevumuz 3 de bakalım yazacağım bende sonucu
Sabanbugra08 Gzdgzdgzd bizimde yumurta alerjimiz var şuan 3 aylık ama ben baya araştırdım aşılarım içeriklerini 4. Ay aşıları 2. Ay aşıklarının 2. dozları ve yumurta içeran aşı 1 yaş KKK aşısında var yanılıyor olabilir misiniz?
Gzdgzdgzd Sabanbugra08 bizim cok yeni bir durum inanin arastirma firsatim olmadi. Ama hemen asinin vuruldugu gun oldugu icin dr ondan oldugunu soyledi. Bir de alerjili cocuklar icin mamadan verdi. E o aşıda yumrta yoksa ne tetikledi acaba ben diyetteyim zaten🤷🏽♀️
Sabanbugra08 Asu1 üzmek istemem ama büyük ihtimalle alerjik bir bebek bizde 35 günlükken tanıştık alerji ile süt yumurta kuruyemiş ve egzamayı tetikleyen domates asitli her türlü şey 😔 şuan 3 aylık olduk mukus var sadece hırıltı kanlı kaka egzama geçti ama Konak geçmedi. Biraz zor bir süreç ama geçecek inşallah sütüm etkilenmesin diye 3 litreye yakın su hurma dere otu Rezene anason kimyon çayı yeşil soğan tüketiyorum şükür şimdilik iyi kg alımı çok önemli yetersiz olursa heyet onaylı mama veriyorlar çok acı olduğunu ve bebeklerin hiç sevmediği bir mamaymış inşallah kullanmak durumunda kalmazsınız🙏
Asu1 Sabanbugra08 bugün deri testi yapıldı ve maalesef süt ve süt ürünleri alerjisi çıktı doktor diyet verdi başlıyoruz bakalım en kısa sürede geçer inşallah🙏🏻
Damlapilatin2020 Asu1 geçmiş olsun canım benim bilgim yok en iyisini doktor bilir inşallah alerji yoktur atlatmak kolay değilmiş bisi yemeye korkuyor muş anneler
Asu1 Damlapilatin2020 sağol canım süt ve süt ürünlerine çıktı alerjisi Allah bütün annelerin yardımcısı olsun
Mom34743 Asu1 akşam doktora gideceğim bende. Günlerdir bebeğimin sol yanağında geçmeyen kuru kızarıklık, sürekli bı huzursuzluk, uykuya dalmama, 2. Ayından belli geçmeyen konak var. Şimdi yavaş yavaş geçti konağı çok şükür. Ama yüzündeki kızarıklık geçmiyor. Egzama diye krem vermişti doktot ama fayda etmedi. Kakası bazen katı bazen sulu oluyor. 6.5 aylik şuan ek gıdaya 5.5 aylıkken başlamak zorunda kalmıştık. Yumurtayı deneyeli bir hafta oldu yumurta alerjisi desem 2 hafta öncede bu kızarıklık vardı. Süt ürünleri olsa yoğurt lor vs de yeni başladım. Neyden oluyor anlamadım sürekli gecip geri başlıyor. Alerji mi egzama mi anlamıyorum. Dün biraz balgam i var gibiydi ama bunun alerji belirtisi olacağını düşünmemiştim. Alerji ve egzama farki ne oluyor. Hangisi daha ileri boyut. Egzama olduğu için mi alerji oluyor yoksa alerjisi var diye mi egzamayls belirti veriyor. İyice kafam karıştı 😔 Bunlarda bebeğimin yüzündekiler😔
Sabanbugra08 Mom34743 egzama genellikle bir şeye alerji olduğunda çıkıyormuş bebek yemese bile siz tükettiğinizde sütten geçiyor egzama sadece süt ürününe karşı oluşmuyor bir çok besin alerjik bebek için ilk bulgu deride döküntü oluyor
Betim Mom34743 benim oğlum da 3 ay 8 günlük .. yanağı aynen böyleydi doktorum krem verdi şu an kızarıklığı gitti ama bana süt ve süt ürünleri yumurta yeme bakalım alerjisi olabilir dedi ama ben zaten hiç yumurta yemem .. peyniri de öyle çok fazla tüketmem . Ben denedim sanırım neyin yaptığını da buldum . Sucuk , bi kaç denemede daha bulunucam umarım sucuktandır çünkü kahvaltıda ne yicem bulamıyorum bir şey .. bu arada tek belirtimiz yanakta kızarıklık, kuruluk ve Konak . Yanağı geçti şükür Konak da gidiyor yavaş yavaş
Asu1 Mom34743 https://imgyukle.com/i/T6U2z1i yüklemeyi becerebilmişsem bizimkiler böyle canım doktora götğrmekte fayda vardı
Mom34743 Sabanbugra08 çok teşekkür ederim. Deride döküntü yok ama sadece yüzünde böyle kızarıklık var. Hep aynı yanakta vücudunun diğer yerlerinde bişey olmuyo
Sabanbugra08 Sabanbugra08 birde çocuk doktorumuz alerji belirtisi olarak kusma, hırtılı nefes , öksürme deride döküntü kanlı mukuslu kaka okursa büyük ihtimal alerji demişti
Sabanbugra08 Mom34743 bu attığın deride döküntü yani egzama kurdeşen oluyor canım bir şeye karşı reaksiyon gösteriyor büyük ihtimalle isilik değil çünkü baktığımda ama inşallah alerji değildir
Mom34743 Sabanbugra08 aynen kuzum isilik değil. Kuru bı kızarıklık. Kaç gün oldu geçmedi. Gece de saat başı uyanır oldu. Alerji testi yaptırsam kaka dan belli olur mu acaba.
Sabanbugra08 Mom34743 kaşıntısı vardır ondan kalkar kuzum yüzü kurutuyor çünkü bizim de egzama var yaşadık bu durumu benim daha 3 aylık oldu biz 42 günlükken kan ve deri testi olan yama testi yaptırdık küçük olduğu için kesin sonuç çıkmadı kan temizdi ama bizde deneme yanılma ile süt ürünü yumurta kuruyemiş turşu soya sosu kakao bulduk senin bebiş büyük biraz sanırım bize 6. Aydan sonra kesin sonuç olur demişti alerji doktorumuz
Mom34743 Sabanbugra08 6 ay 7 günlük bebeğim.ya çok üzüldüm gerçekten bebeğin minicik rabbim ayağına taş degdirmesin inşallah tamamen geçer gider. Öksürük demişsin 2 gündür benim bebeğimde öksürüyor. Ay valla çok telaş yaptım. 16.30 da randevum var nasıl bekleyecem bilmiyorum. Burnuda tıkalı 😔😔 kaka da bişey yok 😔
Sabanbugra08 Mom34743 inşallah alerji kaynaklı değildir kuzum 🙏 küçük daha yavrum şimdiden savaşmayı öğrendi maşallah ama geçecek 🙏
Sabanbugra08 Mom34743 valla düşman başına vermesin kuzum çok zor sabah sadece zeytin ekmek yiyorum düşün ekmeği kendim yapıyorum dışarıya güvenemiyorum ama sabır 🙏
Sabanbugra08 Minikminik1420 bizim şikayetlerimiz vardı egzama başladı ilk önce sonra malesef direk kanlı mukuslu kaka yaptı fark ettim margarin yediğimde arttı gürültülü kaka da yapmaya başladı araştırdım süt alerjisi görünüyordu yemedim geçti böyle çocuk alerji doktoruna gittik kanda çıkmadı yaşı küçük olunca yama deri testi yaptılar 48 saat vücudunda durdu onda da kesin çıkmadı deneme yanılma yoluyla buluyorum şimdi
Zeyzey2019_ Asu1 testler çoğu zaman doğru sonuç veriyor yaşları çok küçük olduğu için. Bizde yazdığınız belirtiler ve kanlı, mukuslu kaka, şiddetli karın ağrısı, ağlama krizleri, uykusuzluk vardı. 10 gün sonuç almak için erken bir süre. Umarım alerji değildir.