Zeynepazram Harika haftalar diye bir uygulama var burda çok bilgi kirliliği dolu ve sürekli herkes felaket tellalı bı komşum benim bebeğime agulamiyor mu otizmi var demişti..Ve ağlamıştım günlerce uygulamayı indirdim ücretli 30 TL kadar, Halbuki bebeğim erken doğdu o yüzden zamanı varmış yapacağı şeylerin ve nedenlerini falan da yazıyor, Bebeğimin yapacağı şeyleri listelemis..Bebeğim yeni agulamaya gülmeye başladı..çok endiselenmistim lütfen kendinizi boş yere üzmeyin.. Eğer bakarsanız diye bize çok işe yaradı uygulama atak sicrayislarini herşeyi gösteriyor