Iste bu annelık ıcgudusu nedenmı ozel egıtım ogretmenıyım 15yıldır ve gormedıgım otızm sendromlu kalmadı neredeyse ama belkıde hep o yılların etkısı acaba mı dıyorum ara ara ben bıle:) sakın olun panık yapmayın emın olun eger olsaydı ıcınızde suphe degıl annelık tanısı koyardınız hemen