Derya2244 Doğum yapalı bir yıl oldu normal yaptım bu arada Doğumdan sonra oldu bi kaç sefer,bir de geçen hafta başladı tekrar bi hafta sürdü kızımı ayağımda sallayamıyordum bile banyoda dokununca acıyordu keza oturtup kalkarken de, doktora gitmedim malum süreçten ama ağır iş yapmadım bi kaç gün şu anda geçti ama neyden kaynaklandığını bilmiyorum,