Derya2244 mr yerine tomografi çekil çünkü tomografi daha derin görüntülüyor bence bir yıl kadar sabret kas gevşetici ic eğer emzirmiyorsan arada parol iç hemen bir dr ameliyat dedi diye sakin o masaya yatma cnm ama iyi bir ortopedi druna gözük kesin ins gecer ya benim arada hala ağrıyor ayakta cok kalınca