Mom14 evet hipp öle biraz hazımı daha kolay heralde o yüzden.diğer mamalara göre daha akışkan mesela.ben çok memnundum ilk 6 ay değişmedim.evolviada iyi aslında içeriği ama onunda plus olanını çıkarmışlar diğerini bulmak zor.ben sma alıcam denedim zaten sorun yaşamadım.deniyceksen küçük boy al zaten belli olur yarayıp yaramadığı 🥰👍