Ummuhanjeso Deletedmom60 canım ben şu an bebelac Gold 2 kullanıyorum doymuyor gibi çok çabuk acıkıyor. Sma optipro 2 ye geçicem ama tereddütteyim 😔
Yasemin_06 Mom14 hee ewet cnm senin en az 8 ayina kadar mama ogubune kadar dvm etmen gerekiyor. Yanlis anlamassan sende meme+ mama mi yoksa sade mamaylami hesliyodun cnm
Yasemin_06 Mom14 tmm cnm olsun 8 ayna jadar 2 ay daha dayan 8 den sonra kahvalti ogle aksam duzeni yaparsib mamadan rahat edersin birazdaha hemde karni tok olunca mama miktarinda az olur insalllah
YeldaKuzey Mom14 kaç aylık bebeğiniz? Ben sma kullanıyorum benim oğlum severek içiyor gaz ve kaka sorunumuzda yok çok şükür ben tavsiye ederim
pinorr Minigimmm_01 Minigimmm_01 canim kopuklu olmamasi ici kasik ile karistirki gazi olmasin . . tatli kasigi ile karistirinca cok iyi oluyor .🌹