Deletedmom60 Mom14 sma optipro 2 numarada laktoz+nişasta var sadece laktoz olması lazım ve prebiyotik yok. bebelac gold 2 numara sadece laktoz var prebiyotik lif var 👍🏻 hipp combiotic 2 numara sadece laktoz, prebiyotik lif ve probiyotik var 👍🏻
Yasemin_06 Mom14 bende hopp combiotic kullaniyorum ama ben fiyattan dolayi degistorip bunu alcam 14 aylik sadece gece uyjusuna yatarken 180.5 iciyor o yizden degistiricem
Gzzmm Benim kızım kolikti sma kullanıyordum hatta 2 ay a yakın kullandım gayette kilo aldırdı ama sonradan yeni bi paket çıkardılar ve herkeste kabızlık şikayeti başladı bizde de tabi similac a geçtim şuan similac kullanıyoruz gayet memnunum 👍🏼
Deletedmom54 Mom14 ne kadarlık bebeğin ? Ben ilk 6 ay combiotik kullandım.sonra evolviaya döndük.geçenlerde mama gelmedi diye sma aldım idareten daha memnun kaldım 😂 yani bence gece daha çok tok tuttu daha az uyandı.şimdi elimdeki manalar bitsin sma dönücem 👍
Deletedmom54 Mom14 eğer içerik olarak soruyorsan combiotikle sma arasında içerik farkı prebiyotik yok sma da.
Yasemin_06 Mom14 aynen zaten benimii artik buyudu gun icindede yeterince ek gida aliyor oyuzden degistiricem benimki gunde 1 kere iciyor pahali diyirum allahim surekli mama verenlere sabir versin gercekten cok pahali hersey
Mom14 Deletedmom54 benim kız combiotic 210 cc içiyor doymuyor bi türlü açmı ne anlamadım bu gidişle obez olcak 🤣 ondan değiştirmek istiyorum hem doyurmuyo gibi
Ummuhanjeso Deletedmom60 canım ben şu an bebelac Gold 2 kullanıyorum doymuyor gibi çok çabuk acıkıyor. Sma optipro 2 ye geçicem ama tereddütteyim 😔
Deletedmom54 Mom14 evet hipp öle biraz hazımı daha kolay heralde o yüzden.diğer mamalara göre daha akışkan mesela.ben çok memnundum ilk 6 ay değişmedim.evolviada iyi aslında içeriği ama onunda plus olanını çıkarmışlar diğerini bulmak zor.ben sma alıcam denedim zaten sorun yaşamadım.deniyceksen küçük boy al zaten belli olur yarayıp yaramadığı 🥰👍
Mom14 Deletedmom60 anaaa allah seni nasıl oldu o nerden bulaştırdın kendine bebişte bişey varmı sen nasılsın
Yasemin_06 Mom14 14 aylik ben ek gida cogunluk veriyorum uyumaya gecerkende emiyor o yuzden sadece gece yatirirken veriyorum cnm