Babyboy
[bilinmeyen] Ay kocaman olmuş Senin ki de ama çook tatlı cimcime ben medela elektrikli çift pompa kullandım hiç acı olmuyordu baya memnun kalmıştım
2melek1anne
[bilinmeyen] ciftli kullanim çok rahat tek tek sagim 35 40 dakika surerken ciftli sagim 15 20 dakikada bitmiş oluyor bir aydir ciftli sagiyorum tekli eziyetmis vakitten tasarruf etmek isterseniz ciftli alin benimki baby plus elektrikli
Thesra
[bilinmeyen]
Kız insan belgeselcisi olan o hatırlamadınmı ahlaksız teklif vermişti birine😂
Babyboy
Thesra insan öyle mi tanıtır Esra 😂😂 ahlaksız teklifçi ben 😂
Babyboy
[bilinmeyen] Dilan☺️😘
Thesra
Babyboy
Yoo bizim için problem yok canım görüşü açık insanlarız biz😂 insan yargılamıyooruz biliyon😂
Babyboy
[bilinmeyen] teklifçi yapacağım adımı😂😂
GmzSnn
[bilinmeyen] dedim kalbine inmese bari okurken 😂😂 sütü sağarken aynı bebek emiyo gibi gözünü kapat bekle 10 dk ama dediğim şeyşeri yap çek bırak bazen memeden ayır geri yapıştır dibine kdr biterse süt yenisi üretilir bitmezse süt lazım değil diye beyin sinyali az alır sütüde az üret der vücüda 😊 ama sık sık değil 3 saate bir bide sağdıklarını aynı poşette birleştirme üstüne saat yaz ilk sağdıklarını ilk içsin ertesi gün tabiki okuldada sağacaksın bütün gün sağmaz bir tek akşam we gece sağarsan süt çekilir eski düzen emziriyo gibi her 3 saate bi sağ ewe gidincede emzir sağdıklarını werme sağdıklarını ertesi gün sen gelene kadar içsin sen yine bi sonraki güne sağım yapmaya başla yani öyle en rahatı oluyo
GmzSnn
[bilinmeyen] ocakta ısıtılırmı ay deli 😂😂 kaynar suya koy biberonu 😂
GmzSnn
[bilinmeyen] acımaması için dedim ya göğse yapıştırılan kısmın çok sert olmaması lazım bide geniş olcak ağzı yoksa acıtır yanlış sağarsan acıtır tabiki
GmzSnn
GmzSnn
Şeyyy pardon postunuz hakkında bi fikrim yok ama çok tatlı bir bayansınız postunuz yukarda kalsın diye yorum şeeediyorum iyi günler 🙄🙄🙄🙄🙄
Nigarkaara
[bilinmeyen] aventin elektirklisini kullandım manuelinide kullandım. Manuel kolların yoruluyor diğeri daha kolay. Azalma olmuyor da hiçbirinin emiş gücü bebeğini GB değil canım haberin olsun.
2melek1anne
[bilinmeyen] evet e bebek canim ya tutmasi biraz zor oluyo baslarda ama alıştım ben daha pratik geliyor bana hem bunu ister tek ister çift kullanimi var ☺dedigm gibi benim ikizlerim var eskiden agliyolardi tek tek sagarken çok zorlaniyodum şimdi 15 dakikada hallediyorum işimi yariya indi
GmzSnn
[bilinmeyen] ayy canm canm 😍😍
Yasemintolan
[bilinmeyen] bende mamajoo elektrikli kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum
GmzSnn
[bilinmeyen] sen bence bişi yapmadan hep sor 😂 weya bu bu şekildemi yapılıyo de kızmam ayıplamam gülmem hiç birine sabırla yazarım 😍😍 hiçbirimiz anamızdan anne doğmuyoz bacım 😓
GmzSnn
👻👻👻👻👻👻👻👻
GmzSnn
[bilinmeyen] 🤢 ben mi
GmzSnn
[bilinmeyen] manuel sıkma olayını hem düzenli bızzzt bızzzt şeklinde yapmadığından sen sıktıkça süt gelir oda kol yorulmasından ziyade 10 damla süt çıkacağına 3 damla çıkarır sen elektirikli al bak sana bi resm atcm bekle
GmzSnn
[bilinmeyen] çift olması ikizler içinden ziyade iki göğsünüde sütünü birbirine katmadan sağarsın sende ikili al zaten pek fiyat farkı yok pahalı we markalı olmasının önemide yok zaten işe yarasın yeter dedim ya benm sana attığım resmdeki dandikten bir makina wishten aldım 15 euroya 😴😴😴