GmzSnn [bilinmeyen] göğüslerin terbiyede olsa bazen istemsiz bebeğini düşününce üzülünce çalışırken göğsünden süt sızıyo ona göre önlem al sonra sütlü sütlü elbiselerle gezme 😂
GmzSnn [bilinmeyen] brokoli çorbası şeetcem şmdi pek konumuzla alakası yok ama 😂 henüz denemedim şmdi yapcm
essea Benimki lansinoh tekli elektrikli . Cok memnunum. Çift olanıyla sagmanın zor olacağını düşündüğüm için tek aldım . Lansinoh tavsiye ederim acı olmuyor kesinlikle
Thesra Babyboy Yoo bizim için problem yok canım görüşü açık insanlarız biz😂 insan yargılamıyooruz biliyon😂
2melek1anne [bilinmeyen] evet canim çok ama çok güzel bi o kadarda zor tek bakiyorum çünkü ama allahtan kendileri güzel emmeye basladilar artik az sagim yapiyorum günde 1 yada 2 zaten emdikleri için çok çıkmıyor artik sutum
[silindi] [bilinmeyen] ben lansinoh kullanıyorum ciftli elektrikli olanından ve cok memnunum, emme kuvveti oldukca iyi. direkt olarak lansinohun süt saklama posetine sagım yapılabiliyor. is yerinde sagım yapacaksanız manuel zor olur bence elektrikli tercih edin
[silindi] @[silindi] bu arada jokerde sut sagma makinaları indirimde, lansinoh 279₺ ye düsmüs. joker aile kulubune uye olunca 20₺ de hediye ceki veriyorlar 259 liraya alabilirsiniz
B007 [bilinmeyen] şuan en düşük 399 tl canım ben 170 e satıyorum biberonun emzik kısmı hariç her şeyi tam
Gujiva [bilinmeyen] ben lansinoh ikili elektrikli göğüs pompasını kullanıyorum ana bence tekli daha mantıklı çünkü ikisini birden memeye tutturmak, cihazı ayarlarken elleri bırakmak göğsün vakumlardan kaçmasına neden oluyor. Tekli daha mantıklıymış. 🤔