papatyasevdalisiii elbette sen kendinde bunu yapabilecek gücü görüyorsan yap canım, ben de keşke yapabilseydim ama kendimce kullan at bezin daha makul olduğunu gördüm. Ybb denedim, ben becerebildim ama eşim yapamadı mesela, o yüzden kullan at ile devam ettik. Bir de benim ikizlerim var, düşünün buna rağmen kullanıcaktım, nasip olmadı