papatyasevdalisiii yeteri kadar hijyenik olmuyor yıkanabilir bezler ve ekstra masraf. Makinede 90 derecede yıkayıp güneşte kurutman lazım, o da mümkün değil her mevsim, bu yüzden bebekler için çok da sağlıklı değil. Çünkü o ıslak bez değiştirene kadar bebeğin cildine yapışıyor ve idrar da ıslak ve asidik o yüzden pişik olması kaçınılmaz.. Kullan at bezleri doğaya atmadığın sürece sorun değil, daha hijyenik ve sağlıklı, oranladığınızda yani