papatyasevdalisiii zaten bütün zorluk sık sık değiştirmekle uğraşmakta, eğer ona da alışkınsanız yapın derim. Ben iç bez olarak müslin tercih ettim, çok araştırdım bambu bez vs vs. Gittim kumaşçılara baktım, emici olması için %100 pamuk olması lazım, bambu, müslin, tülbent veya havlu kumaşlardan tercih etmelisiniz. Youtube’da yabancı influencerları izledim nasıl yapıyorlar diye. Sonuç olarak annem bir gün bizlere müslin kumaş kullandığını söyleyince müslin aldım, yaklaşık 5,5 metre.. Kendim kestim, diktim, siz de kendiniz yapabilirseniz iç bezleri kat be kat tasarruflu olucaktır. Ama dedim ya kullanamadım, benim de ikizlerim var beceremedim ne yazıkki, şimdi bezim bittiğinde eşim bez alana kadar takıyorum. Öyle yani canım, dış bezleri instagramda Mnelam sayfasından aldım, çıt çıtları falan güzel, sıkı baya. Diktiğim iç bezler boşa mı gitti? Asla. Bebeklerin altını açtığımda pamukla sildikten sonra üstüne onları kapatıyorum emsin diye, lavaboda popolarını yıkamam gerektiğinde üstlerine atıyorum, sırtlarına ter bezi olarak kullanıyorum, temiz çarşaf serili olmayan yere (kanepeye) koyacağımda başlarının altına koyuyorum.. İleride de yer bezi olarak kullanacağım 😄😄 Allahtan boşa gitmediler yoksa çok üzülürdüm