aysanur88 benimde öyle olmuştu oğlum 8 aylıkken hamile olduğumu öğrendim evde test yaptım pozıtıf çıktı kan verdim orda da çıktı sonra doktoruma gittim dedi kese var hamilesin dedi gel 1 hafta sonra kalp atışlarını da dinleyelim dedi gitmeden bir kaç gün önce benmde aynı kırmızıya yakın akıntım geldi doktora söyledim hep içime doğmuştu birşey olucagı gittim 2 aylıktı kese var ama bebek yoktu 1 haftada bozulmaya bile başlamış beni zehirlicekti aynı gün maalesef kürtaj olmak zorunda kaldım çöl üzüldüm çok ağladım ama Allah’ın takdırı canım