aysanur88 benimde 7+2 haftalıkken baktı kalp atışı duyamadı haftaya bekle duyamazsak alacağız dedi. Muayenehaneden nasıl çıktım eve nasıl geldim hatırlamıyorum çok ağladım. Sonra beklemedim onu başka bir doktora gittim ve küt küt duyduk. Bana dediki nasıl duyamamış doktorunuz sıkıntı yok. Sonra bir hafta sonra gittim evet duydum dedi. Yani hemen endişe etme eğer bir sıkıntı yoksa ( inşallah yoktur) bazen olabiliyor. Benim başıma geldi şimdi kızım 3,5 aylık