aysanur88 kizlar anlatıyım 1 yıl oldu doğum yapali hiç adet olmadım 1ay önce hamile olduğumu öğrendim beyana baktım 714.80 çıktı 3 hafta sonra gel bakalm dedi kese gözükür dedi gittin kese gözüktü daha sonra doktorum kese güzel dedi 2 hafta sonra gel dedi kalp atışı fuyalm dedi 2hafta sonra gidicegim günden 1 gün önce hafif kahverengi akintm oldu gittim hemen doktorum kese büyük dedi içinde bişey var dedi ama ne olduğunu goremiyorum dedi kalp atışı duymadık ve 6+4 günlükken gittim boş gebelik olabilir dedi pazartesi tekrar bakicak eğer kalp atışı duyulmassa kürtaj olabilir dedi çok üzgünum başına gelen varmı ??
Nrgs aysanur88 yanlış bilmiyorsam boş gebelik yumurtanın kanalda döllenip keseye girmemesiyle oluyor e kesede bir şey var dediğine göre boş değil bir de kalp atışı için erken değil mi ben 8-9 gibi duyuluyor diye biliyorum bence başka bir doktora daha gidin içiniz rahat etsin
Mom095 aysanur88 benim kardeşimin eşi öyle oldu maalesef 😔yarın kürtaj olacak. Onunda ilk üç hafta kanda sürekli arttı sonra gel keseye bakalım demiş dr. Pazartesi gittiler kese boş bişey göremiyorum diyip detaylı ultrason yaptırmış sonuç yine aynı. Ben başka bi doktora daha gidin dedim. Profesöre yönlendirdim. Maalesef o da aynı şeyi söylemiş. Boş gebelik deniyormuş. Yarın kürtaj olacak mecbur 😢bide yavrum ilk hamileliğiydi.
Deletedmom50 aysanur88 ama içinde bişi gördüm demiş cnm kızımda 7+3 haftada duydum bu bebeğimde 6+3 haftada yani degisiyor cnm
Melikederinakinnn [silindi] 8 9 hafta dediginiz ikibucuk aya nerdeyse tekabul ediyor kesede kalp atisida 6haftada gozukuyor ve duyuluyor
Papatyaseverr [silindi] her gebelikte böyle olmaz canım geç döllenmelerde olabiliyor genelleme yapma 🌸 ama olma olasılığı var geç döllenme olmuş olabilir beklemekte fayda var
aysanur88 Nrgs gittim aynısını diyor diğer doktorda napcagimi şaşırdım pazartesi 7 haftalık oluyor kalp atış duyulmassa kürtaj bu arada gittiğimde kan aldı bugün çıktı sonuç 17 bin çok iyi dedi ama belkide olmaz dedi bakcaz
aysanur88 Nrgs gittim aynısını diyor diğer doktorda napcagimi şaşırdım pazartesi 7 haftalık oluyor kalp atış duyulmassa kürtaj bu arada gittiğimde kan aldı bugün çıktı sonuç 17 bin çok iyi dedi ama belkide olmaz dedi bakcaz
Merlival aysanur88 bi iki gafta sonra bence farklı doktora görünmekte fayda var.. dpktor sa olsa yanılabilir arkadaşıö 15 haftalık cinsiyet öğrenmeye gitti farklı doktora ne cinsiyeti hamile değilsin demişti düşünün
aysanur88 Merlival gittgittim canım o da aynı şeyi söyledi bu arada gittiğim gün doktor keseye baktı kesede bir şey görüyorum amane olduğunu tam anlayamadım dedi ve kalp atışını duymadık boş gebelik olabilir dedi kendini hazırla dedi pazartesi gününde kalp atışını duymazsak kürtaj olabilirsin dedi o gün kan aldı kan sonucum bugün çıktı 17.000 değer gayet iyi dedi ama bu boş gebelik olmayacağı anlamına gelmiyor dedi de pazartesiyi bekliyoruz inşallah güzel sonuçlar u alırımrum
Crn123 aysanur88 benimde öylee oldu canim boş gebelik zaten 7. Haftaya geldiğinde felan kese kendiliğinden durmuş oluyor boş gebelikte 7. Haftada aldirmistim ben
Melikederinakinnn [silindi] senin gec yumurtlama gec dollenme olmustur o yuzden o sekilde olmus olablr ama normal bi gebelikte 4 5. Haftada kese olusur maksimum 6 yada 7 de de kalp atisi duyulur
CemreKerem35 aysanur88 benim de sizin gibiydi ikinci gebeliğim . Kalp atışı hiç duyulmadı doktor zaman tanıdı pazartesiye kadar pazartesi hastaneye giderken düşük başlamış direkt kürtaja alındım 😔 maalesef doktorlar kürtaj diyorsa boşa demiyor
Merlival aysanur88 inşallah canım sen gerekeni yaptıktan sonrası takdiri ilahi .. rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah🤲🌺
Mom62636362 aysanur88 eğer yolk varsa boş gebelik değildir, benim ilk gebeliğim boş gebelikti. Boş bir kese vardı. İkincisinde doktorum yolk var yani boş gebelik değil demişti. Üzülme lütfen, çok sık karşılaşılan bir şey, moralini yüksek tut
aysanur88 Mom62636362 çok teşekkür ederim canım 4 gözle pazartesi bekliyorum inşallah duyarım kalp atış sesiniii🙏🌸
Asel8 aysanur88 bende yaşadım canım 2 sene önce benimde kese vardı büyümeye devam ediyordu ama bebek yoktu 7. Haftaya kadar bekledik 8 haftalıkken kürtaj oldum. İnsan çok büyük Bi çöküntü yaşıyor sonrası Bi nevi lohusalık psikolojisi olmuştu bende üzüntüden sanırım. Tam 1 sene sonra tekrar hamile kalabildim çok şükür şuan 50 günlük Bi bebeğim var 🤲🏻🥰
aysanur88 Asel8 ne güzel canım Allah bağışlasın 😊🌸 kürtaj nasıl canim aciyormu nasıl oldu vakumlumu yoksa normalmi kaç gün sürdü acı ?
Mom62636362 Asel8 ben de uzunca bir süre etkisinden çıkamadım.. tekrar hamile kalmam da 1.5 sene sürdü