aysanur88 ben 2019 yılının ocak ayında kürtaj oldum. 5 haftalıkken öğrendim kese vardı ama kalp atışı yoktu. Bir de kese etrafında kanama vardı. İlaca başladık. 1 hafta sonra gittik 6+0dı.kalp atışını duyduk. Hersey normal dedi bir daha 1ay sonra geldi. 10.haftada gidicektim. Randevuya 3gün kala kanamam oldu doktoru aradım hemen gittim kese aynı sekilde kalmış ve kalp atışını duyamadık. 6+1de kalbi durmuş. Yani kontrolden 1 gün sonra.
Doktor istersen kendi düşmesini bekleyelim istersen kürtaj yapalım dedi. Ben çok üzülmüştüm. O yüzden kürtaj olmak istedim.
Kürtajdan önce alttan bir ilaç verdiler fitil gibi birşey o kesenin aşağıya inmesini sağlıyormuş o biraz ağrılı oluyor. Ve kanama çok oluyor birkaç saat bekliyorsunuz sonra narkoz verip bayıltıyorlar. 15 dakikalık bir işlem. Ardından hemen kendinize geliyorsunuz. Yani bende öyle olmuştu. Kendime geldikten Bi yarım saat kadar odada yattım. Kendimi iyi hissedince kalkabileceğimi söylediler. Yarım saate baya iyiydim hiçbir şey olmamış gibiydi. Sonra çıkıp geldik hastaneden. Sonrasında da 1 hafta kadar normal adet oluyormuş um gibi kanamam oldu ve geçti sonrasında.
Yani çok korkulacak birşey yok. Herşey allahtan. İnşallah sizin için hayırlısı neyse o olur.