Meftunbiranne ben doğurduğum günden bu yana toplamda 23 kilo verdim. Yaptığım şeyler şunlardı: sabah öğle akşam yemeklerinde siyah ekmek en fazla 2 dilim yiyordum. Bol salata. İlk 6 ay öğünlerimde mutlaka bir kase yoğurt oluyordu, 6. Ayda bebeğimde süt alerjisi olduğunu öğrenince yoğurdu bırakmak zorunda kaldım. Günde bir öğün siyah ya da beyaz et avuç içi kadar, diğer öğün sebze yemeği yiyordum suyunu içmiyordum yağı ona çıkıyor.3 ara öğün de birinde meyve diğerinde 5-6 badem ceviz yada fındık yanına bitki çayı(ben rezene içiyordum), birinde bir yemek kaşığı fıstık ezmesi yiyordum. Fıstık ezmesinden sonra fırsat bulursam spor yapıyordum. Son bir ay da çok sıkı alerji diyetine girdiğim için 3 kg yu öyle verdim