Meftunbiranne bence en önemlisi kafanıza takmamak olacak ben dogum yapalı 4 ay oldu suan 73 kıloyum cok taktım taktıkça sankı daha da aldım sıkıntı stres daha da cok kılo yapıyor bana gore suan dıkkat etmeme ragmen daha doğrusu takmama ragmen verdım cunku nekadar takarsanız okadar alıyor ınsan 4.doğumum bence cok fazla zayıflık guzel bısey Degıl cok takmayın yavas yavas verırsınız insallah