Esse5 HtcBelis teşekkür ederim sleepy mi sizinde? Yan bacak lastikleri varya baldır kısmına gelen oralar çok sıkıyor sanki sizinkinde öyle bi sorun varmı
Hilal481 Esse5 bende sleppy kullanıyorum genelde o izi her bebek bezi yapıyor içindeki iki taraftada olan lastik gibi şeyleri koparırsan ız yapmaz ben öyle yapıyorum
HtcBelis Esse5 Evet sleepy. Küçük numara olursa sıkıyor ama numarayı uygun kullanınca cok sıkıntı olmuyor. Azcık iz oluyor o da her bezde olur zaten çünkü lastikli kenarlar hep 👍
Hilal481 Esse5 hayır bollaşmıypr fotoğraf gönderme şansım olsaydı lastikleri gösterdim daha iyi anlardınız
HtcBelis Esse5 Ben birkac kere yaşadım o sorunu o da yenidoğanken cok yapıyodu normal olarak. Ama sonra gecri yani son 2 aydır doğru düzgün taşma yaşamadım sleppey den bu konuda cok şikayetçi olanları anlayamıyorum 🤔
Laborant Duygu538 ben iki aylık oğluma 3 numara kullanıyorum 6 buçuk kilo sen bence dört kullanmalısın
Mnglsrn2klp HtcBelis benim bebegim 6 800 ama ben 3 numara sleepy kullaniyorum buyuk bile gesleepy 😮😮😮😞😞😞
Mel-sin Duygu538 Benim kızım 6500 kilo 3+ kullaniyoruz. Bezin bitmesini bekliyorum ondan sonra 4 numaraya geçicem. Ki sen 8 kilo diyorsun direkt 4e geç rahat etsin çocuk.