Doktorunkizi Arkadaşlar bende sleepy natural aldım, oğlum 8,5 kilo, 4 numara aldım ama her seferinde sızdırdı anlamadım kilot bez ondan mı acaba diyorum, böyle bir sıkıntı yaşayan var mı?
fatima Duygu538 bende ilk günden beri sleepy kullanıyorum canım.. dediğin gibi bacaklarda sıkma oluyor bird kaka her seferinde dışarıya taşıyor bez küçük mü geliyor acaba bende 2 numara kullanıyorum
Ezgi2727 Duygu538 direk 4 e geç derim çünkü bezlerde yazan kilo sınırına yaklaştıkça bebişlerin üstü başı batıyor ben bunun yüzünden günde 2 kez üst değiştirdiğimi bilirim
TgcDvc Duygu538 benım oğlum 4 aylıktı 6.900 kg dı 2 numara kullanıyodum 4 bucuk aylıkken 3 e gectim oda büyük geliyo hala
TgcDvc Esse5 ben 7 kiloya kadar 2 kullandım valla son 5 gundur 3 kullanıyorum oğlum 4 bucuk aylık heralde 7.5 kilo olmustur o bile belinde cocugun.. sanırım bebeklerin yapısından kaynaklanıyo
1anne 4e geçin bence bebeğiniz rahat eder taşırma yapmaz bebeğim 4 aylık 3. Ayda hemen hemen aynı kilodaydı direk 4e geçtim çünkü iz yapıyordu bende rahat etsin istedim bi sorun yaşamadım numaraları hep erken atlıyorum iz görür görmez değişiyorum azda olsa.