_Zeynep_bebek Yasemin_06 üye oldum ama aktive etmemmi ne gerekmış sanırım bunun içinde ilk gelen sey dekrar gelıyor ce yıne olmuyor acaba benım telefından mı kapalı ki böyle bırsey var mı
defne-2 Yasemin_06 pişik kremi kızımı pişik yaptı cok kötü Bn hiç memnun kalmadım senin gibi düşündüm cok pahalı marka dedim ama pahalı olması onemlı dglmiş bize iyi gelmedi
Yasemin_06 defne-2 yaa bende merak ediyodim oyle insallaj oyle bisry olmaz ya furdik yere cocuhu pisik edicez yoksa kullnmasammi acaba bende
balcicegin_annesi Yasemin_06 bende yeni üyeyim nasıl yapılıyor ve nerden yapılıyor sayfamda şuan da herşeyim 0 nasıl oluyor bu anlatır mısın
Yasemin_06 balcicegin_annesi profili guncelle diyosun cnm orda karsina seni tayalim felan cikiyor onlwri dolduruyosun sonra bonus soru geliyo onuda yapuyosun profil 100 dolu oluyo sonrada kutunun gelmesini bekliyosun
balcicegin_annesi Yasemin_06 ne zaman gelir peki haber geliyor mu ? Yoksa senin mi her zaman girmen lazım
Umudayolculuk Yasemin_06 peki bu aylık kutular nasıl oluyor canım. Ben ilk defa üye oldum bilgim yok site ile alakalı
Yasemin_06 Hunilianne gzl bi kumas icinde geldi mustela urunleri bakalim.kullananlim ya bisey sorcam denebunu.com girip vaktinmi.senindemi hala kutun hazirlaniyor gozukuyor beninki oyle.goxuktugu icin yorum yapilamiyo urun hakkkinda
Yasemin_06 _Zeynep_bebek ewet cnm acrigin hesaba giriyosun gelen linke tiklayip aktive ediyosun hesabi ard arda bastiysan bi cok kez gelmistir en son gelen tikla cnm
Yasemin_06 _Zeynep_bebek allahallah bilmiyorum ki cnm niye olmadigi valla kapat bi yeniden gir ve bikere vas busefer yeniden gonder aktivasyon linkini bide boyle dene cnm