Cgdmltr93 ah valla 2 yaşına gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum ki memeden keseyim. Önce alerji nedeniyle bebeğime anne sütü değil zehir veriyor gibi hissettim. 9,5 aylık oldu diyetin bir kısmını açtık diğerleri devam ediyor. sonra 6 hafta meme reddi yaşadım, o ağladı ben ağladım emzirirken. Şükür şimdi emmesinde sorun yok ama o dönemler bende psikolojik hasar yarattı galiba. Emzirmekten hiç hoşlanmıyorum. Annem küçük kardeşimi 3 yaş 2 aya kadar emzirdi ve emzirmeye bayılır. Ben sevmiyorum diyince kadın garipsiyor, sütü olsa benim oğlanı da emzirir kesin😋