Cgdmltr93 benim oğlum 54 gün boyunca kuvozde kaldı süt sağdık yolladık evde hiö sür stoğum yoktu sütüm azdı çünkü geldi bir ay emmeye calıstı olmadı ben sağmaya devam ettim sonrasında baya azalınca sütüm doktor mamaya da başlattı bebek gelişmedi çünkü (toplamda 3,5 ay anne sütü 2 ay anne sürü ve mama aldı suan doğalı 8 aylık oldu son 2,5 aydır tamamen mama )