Cgdmltr93 benim oğlum 13 aylık. Memeye doğduğundan beri aşırı aşırı düşkündü. Birkaç hafta önce sebepsiz birden bıraktı emmeyi. Memeye tokat atıyor cimciriyor ağlıyordu. Sabırla denedim yok emmedi bir daha. Süt sağıp vermeye başladım o da azalıyor tabi. Yani şunu diyeceğim; bebek ne yapmak istiyorsa onu yapıyor, biz müdahale edemiyoru gibi hissediyorum. Bu yüzden sıkmayın canınızı. Hem 6 aylık olmuş. 2 yaşına kadar emzirin diyorlar ama meme ucum kopma derecesine gelmişti birkaç doktora gittim hepsi de 6 aydan sonrası zaten opsiyonel kesin memeden dedi. Ha ben yine de emziriyordum işte en son oğlan noktayı koydu. Bu arada başka birşey faha söyleyeceğim, kaderci bir insan değilim ama her işte bir hayır olduğunj düşünüyorum. Oğlum emmeyi bıraktıktan 1 hafta sonra covid pozitif oldum hala hastayım. Bu sürede ilaçlardan emziremiyorum. Oğlum memeyi bırakmamış olsaydı ki memede uyurdu, bu hasta halimle onunla başa çıkamazdım. Bir de oğlum memeden sonra ek gıdaya çok düştü, sütten çocuğun kqrnı şiliyormuş yiyemiyormuş resmen.Baya uzun yazmışım çünkü çok üzülmüştüm şimdi iyi ki diyorum. Uzun lafın kısası Siz yine de uğraşın emmesi için ama emmiyorsa da tatlı canınızı üzmeyin.