Cgdmltr93 ilk bebeğim sadece 3 ay emdi mamada veriyorduk çünkü emme isteği az idi ne kadar zorlarsam zorlayayım sadece 3 ay kabul etti sonra bıraktı. Şimdi 21 günlük bir kızım var 9 ay çok dua ettim emsin diye doğar doğar tuttu şükürler olsun ki meme aşığı diyebilirim. Ve açıkçası o ne zaman bırakırsa o zaman bıraktırırım. Çünkü ilk hamileliğimde çok büyük konuştum sadece 1 buçuk yaşına kadar emzirir bırakırım yeter zaten demiştim.🤦🏻♀️😩 ama gel gelelim 3 ay anca emdi. Şimdi de diyorum ki canı ne zaman isterse , tamam 2 yaşından sonra bıraktırmak gerekiyor ama ben bıraktırmayı düşünmüyorum . Çünkü aylarca çok duasını ettim , kabul olmuş iken o bağı kendi isteğime göre kopartmam. Mümkün oldukça emzir kuzum, illa karnı acıksın diye bekleme , aç göğsünü yatır göğsüne alsın dursun kokunu , uyandır uyandır emzir , birde yürüyerek ve yan yatarak emzirme pozisyonlarını çok dene , bebekler hem evin içinde gezerken hemde yatarken çok seviyor emmeyi , bol şans dilerim kuzum