Bebegimm42 sadece hastanede taktım eldiven. eve geldikten sonra hiç ama hiç takmadım. Tırnaklarını düzenli kesip törpüledim. ince motor kaslarınin gelişimi için de bu oldukça önemli. Keşfetmeye, nesneleri tutma kavrama zamanı gelince o kasların da bir süredir kullanılıyor olması önemli. Eğer el bakımını düzenli yapabiliyorsan eldiven takma derim. Sapka da hiç takmadım bu arada, sadece dışarı çıkarken; çünkü bizim küçük hanım sıkıntıya gelemiyor nefret ediyor