Bebegimm42
Ben şapka hiç takmadım banyodan banyoya takıyorum halen. Eldivenleride 2 ay dolduktan sonra takmadım. Çünkü 2 ayın dolumuyla birlikte bebekler ellerini keşfediyor. Ellerini ağızlarina gotüruyorlar birşeyi tutmaya calisiyorlar sadece yumruk konumunda tutmuyorlar. Elin hareket becerisini kazanmasi acisindan 2 ayi doldurmasi ile birlikte eldiveni cikardim