Eda-Ece Bebegimm42 bebeğe bağlı bence çünkü benim kızım hiç şapka tutmadı kafasında.Eldivenleri 1 aylık olduğunda çıkardım 😆
Cennet-Kokulum Bebegimm42 ben 2 aylıkken çıkarmıştım eldivenleri çünkü ağzına sokup ıslatıyordu sürekli ama şapka 5 aylık falan olana kadar taktım
eliztossmom Bebegimm42 valla hemşiresi hiç takma diyodu ama bizimki yüzünü parçalıyodu ben heralde 2 ay taktım eldiven 😂
Demetbulut Bebegimm42 iki çocğumd eldiven hic kullanmadim oglum ocak dogumlu 2 ay faland sapka kullandim kizimda nerdeyse sapka hic kullanmadim diyebilirim
Pamuk_seker Bebegimm42 hic takmadim desem yeridir arada taktim yaz bebegiydi zaten ama ev sıcaksa onlara gerek yok ozellikle eldivene
Demetbulut Bebegimm42 tabii ki kesilmeli .. onunda bir birey oldugunu asla unutma ve ilk dunyayi tanimaya elleriyle basliyorlar dokunma duyusunun gelismesi lazim emerken sana dokunmali ellerini agzina sokmali vs..
burcuu26 Bebegimm42 3 gunlukken ikisinide kullanmadim ne saoka ne eldiven tirnaklarini kisa tuttum ellerini kesfetsin demisti doktor takmamistim
Kirpapatyasi1 oldugrs1 elleri ve ayaklarında kılcal damarlar çabuk ısınmaz ve genellikle soğuk olur bu çok üşüdüğü anlamına gelmez. 🥰 ensesini kontrol ettiğinizde soğuksa üşümüştür
Sarellem Bebegimm42 benim bebeğim yaz bebeği sıcaktı zıbınla duruyordu hatta. Doktorumuz bize ilk bir ay çok üşürler sonra bizim gibi olurlar demişti. Zaten motor gelişimi, ellerini tanıyabilmesi için çok önerilmiyor. Kullanmayın artık bence.
Kirpapatyasi1 Bebegimm42 eldiven 2 1 aylıkken ara çıkartıyodum 2 aylıkken daha fazla çıkarttım ve 2. Ay içinde tamamen çıktı şapka çıkarmıyorum ara ara evdeyken çıkartıyorum.
anneadayi06 Bebegimm42 benim ki hiç şapka takmadı . Sürekli eldiven de takmadım ben ama bir buçuk aylıktan sonra hiç takmadım etrafı keşfetsin dokunarak . zaten ellerini emme refleksi oluyor elllerini de keşfediyor bu sayede oyüzden gerek yok eldivene . Arada hala yüzünü çiziyor ama yapcak bişey yok .