Dorukmomy ayseeeey menenjit ve rota aşılarından da hiç etkilenmedik sadece azıcık huzursuzluk yaşadık o kadar
Misssimsek ayseeeey inşallah. Ben eve gelince yarım çay kaşığı kadar calpol verdim. 12 de yaptırdık aşısını. 7 de uyuturken yine verdim. Gece 12 de bida verdim. Her asisinda öyle yapıyorum. Çok şükür hiç atesimiz çıkmadı hiçbir aşısı huzursuzluk yapmadi.
Arivizviz ayseeeey Bana hemşire 38 39 olunca de a dr u düşünebilirsiniz dedi. Bizim hep 36.4 çıkan ateş 37.2 filn çıktı endişelendim hep sabaha kadar tabi. Calpol verdim 4 saat arayla çok şükür 38 olmadı hiç canım
Dorukmomy ayseeeey işte ateşli bir hastalık menenjit onun tipleri varmış dr yaparsak iyi olur dedi bizde yaptırdık.