Busranne28 hirazls 4.ay aşıları bacaktan mı oluyor kol yok mu bu ay bizde haftaya vurulucaz da merak ediyorum
aysenur90 ayseeeey 2.ayın tekrarı. İkinci ayda olduğunda ateşi 37.5 i geçmedi uyku yaptı 4. Ay da ikisini de yapmadı sıkıntısız atlattık☺️
Bilcans ayseeeey biz bu gün olduk. Baya huysuzuz. Calpol verdim bir kere ama akşam da böyle devam edecek gibiyiz 🥺
ayseeeey Bilcans bende bir çay kaşığı verdim şurubun üzerinde 12 saat arayla yazıyor siz nasıl veriyoraunuz