Eğer 2.ayda bir sıkıntı olmadıysa bundada olmaz . Hemşire öyle söylemişti bize . Çok şükür bişey olmadı . Ama öncesinde sonrasında tedbir amaçlı sakın surup fitil vermeyin . Aşının vücutla mücadele etmesi lazım . Dr . Ek takviye aşıya engel olur dedi . Hatta 37.5 ateş derecesi yükselirse fitil şurup verin dedi. Çok şükür bı sıkıntı olmadı .