Yusuf20 Aşı vurundu uyku düzeni bozuldu,huysuzdu.şu an 4 buçuk aylık gece uykusu var gündüz uykusu az…
Lina270720 Yusuf20 aşıdan sonra mı uyku düzeni bozuldu bizde bugün aşı olduk normalde bebeğim gece kalkmaz yada emer yatar ama ağlıyor kucak istiyor İnan sabahın 5i oldu ben anca 1 saat uyudum atak mı aşı mı anlamadım
Arivizviz ayseeeey Bana hemşire 38 39 olunca de a dr u düşünebilirsiniz dedi. Bizim hep 36.4 çıkan ateş 37.2 filn çıktı endişelendim hep sabaha kadar tabi. Calpol verdim 4 saat arayla çok şükür 38 olmadı hiç canım
Eniz1907 Biz 39u gördük sürekli oynuyor 38,5 - 37,4 calpol verdim ama uyumuyor yavrum ıslak bez koydum alnına şimdi 😞😞 a
Yusuf20 Lina270720 atakda olabilir.ondan sonra uyku düzeni eskisine dönmedi.bizde o şekilde gece gündüz uykusu yoktu çok şükür geçti 4 buçuk aylığız.
Minikleblebim Bizde dun asi olduk bugun atesimiz cikti.calpol ne kadar veriyosunuz kizlar.kac saat arayla