Ozme5757 Benim bebegimin de testi pozitif geldi. Test gelmeden once 2 gun nezle gibi olmustu zaten, öksürük yoktu. Aferin vermistim akintisi için.
Onun dışında geçmişte bronsit gecirdiginden dolayı doktorumuz bir de uygun dozda antibiotik recete etti, koruma amaçlı 5 gun kullandik.
Yeme icmede ozel bir sey yaptım denemez. Zinco nun çinko surubundan verdim ekstra olarak.
Ben de aynanda corona olduğum icin zaten yemekler tavuk suyu corba, et suyu corba şeklindeydi ancak sizindki henuz ekgidaya gecmemistir zannediyorum, eget tadimlar yaptıysaniz alerjisi yoksa, yogurt, mandalin gibi ayina uygun besinler ve ıhlamur cayi verebilirsiniz uygun porsiyonda. Tabiki oncelik anne sutunu bol bol almasi.
Endise etmeyin bebekler daha az hasarla atlatiyor. Agrilari olabilir calpol verin gun icerisinde.
Doktorunuza öksürük icin mutlaka danisin, cigerine inmemesi onem arz eder.
Umuyorum ki siz de bizim gibi hafif bi sekilde anlamadan anlatirsiniz.
Cok cok gecmis olsun