Ozme5757 Allah sifa versin, sıkmayın caninizi, hepimizin bebegi zaman zaman hasta oldu iyilesti..
Benimki 3 gun hastanede yatti bronsitten.
Heralde dedim iyileşemeyecek atlatamayacak
O kadar korkmustum ki
3.gunun sonunda bi baktim eve geldik, hicbisey yok gibiydi, birden iyilesmisti.. 6 aylikti o zaman.
Doktor da söylemişti, bebekler hastaliklari daha cabuk atlatiyorlar diye..
Hic sikma canını, bi bakmissin yine sagliklisiniz gülüp oynuyorsunu:)