Ozme5757 Emziriyor musunuz? Eğer emen veya sağımla anne sütü alıyorsa Sık sık emzirin. Siz de bol bol su için. Her gün duş aldırın ( siz de alın-üşütmez iyi gelir toksinler deri yoluyla atılır) Eczaneden vitamin takviyesi ( yetişkinler için)isteyin( temassız alın) C vitamini günde 3 kere(sabah, öğle ,yatmadan 3 saat evvel )1000’lik( çok degil bol su ile fazlası atılır ama vücuda iyi gelecek) D vitamini ampul 1 adet( sadece 1 gün 1 kere (aylık oldugu için ) içinde çinko olan tablet veya şurup. Tarhana, tavuk suyuna çorba ve terbiyeli sarımsak çorbası yapıp için bebeğinize de içerebilirsiniz. şeker probleminiz yoksa nar tüketin. Yemekle ugrasmayıp mevsim sebzelerini buharda az haslayıp tüketin. kırmızı et yemeyin. evde hakiki zeytinyagı ve yerli sarımsağınız varsa merhem tarifi vereyim ayak tabanına siz de o da kullanabilirsiniz. 3-4 diş sarımsak püre haline getirilir, üzerine 3-4 yemek kasıgı zeytinyagı eklenir 4 saat cam kapta bekletilir. Ayak tabanına sürülür ve pamuklu corap giyilir. Asla naylon streç ile kapatılmamalı burası önemli. Sürmeden önce el bileğinin içtarafında alerji riskine karsılık sürülüp 5 dk bekletilir. Tahriş veya alerji yoksa sürülür. Bebeğin ayak tabanına sadece sıvı kısmını sürün, kendinize ise tanelerinden de sürün. haatalık geçinceye kadar sürebilirsiniz. Buzdolabında agzı kaplı saklayın. kuvvetli ateş düsürücü ve öksürük merhemidir. ( enfeksiyon virüs vb. durumlara iyi geliyor) evinizi de sık sık havalandırın. Banyo ve ortak alanları sık sık temizleyin. cok geçmiş olsun. Tez vakitte şifa bulun inş.