nursocum Çok geçmiş olsun inşallah olumsuz bir durum yoktur sizinde biz de 3 aylıkken yataktan düştük ağlama kusma halsizlik vs olmadi ama ben ağladıkça o ağladı dayanamadim acile gittik ve BT çekildi kafatasimizda kırık vardı şükür ki her hangi bir sızıntı,kanama vs olmadı ama ilk 48 saat özellikle ve sonrasında da bir hafta kadar uyku sırasında uyandırdık ve sürekli tetikteydik,Allah kimseye yaşatmasın her bebek düşe kalka büyüyor ama Anneler olarak biz içimiz gidiyor işte size de çok geçmiş olsun.Aklinizda bulunması adına 48 saat önemli ama sonrasında da yine takip gerekiyor bir hafta kadar