nursocum maalesef ki hepimizin başına geliyor canım ne kadar dikkat etsek de düşmeden büyütemiyoruz çocukları bütün evi pamuklara sarmamız lazım onların düşmemesi için heralde biraz hareketlenmeye başladıklarında ne kadar önlemler alsak da yürümeye çalıştıkları zaman da çok düşüyorlar korkma düşmelerin yüzde doksanında hasar gelmiyor çoçukların beyinlerine hasar bırakırsa da drunda dediği gibi belirtiler veriyor Allah korusun öyle bi durumda tomografi çekiyor drlar çünkü tomografi radyasyon içeriyor her çocuğumuz düştüğünde çekseler beyin için sıkıntı olurdu bu yüzen takip et anormal bi durum olursa getiririn hastaneye diyorlar