nursocum Oyy kuzum kıyamam geçmiş olsun canım. Benim fıstığımda 1 ay önce düştü. Yüz üstü hemen doktoru aradım. El kol bacak hareketlerine, gülmesine bak dedi. Fışkırır tarzda kusarsa, gözlerde kayma olursa,uykuya aşırı düşkünlüğü olursa haberim olsun dedi. Şükür bi sıkıntı yaşamadık 24 saat gözlemle dedi. Ömrümden ömür gitti resmen. İnşallah sizde yaşamazsınız. Doktoruyla görüştüysen o ne derse ona göre davran canım. Rabbim bir daha yaşatmasın.