Deletedmom_29 Cemre44 3 ay 8 günlük. İlk iki ay 1′er kilo aldi, son ay 700 gram aldi. Sadece anne sütü alıyor
Deletedmom_29 Gunes_kiz esime de berberi önermiş BİM’in bezini ama cekinceli yaklaştık biraz hassas bir cildi olduğu için. Teşekkür ederim onu da değerlendirebiliriz 🌸
TospikOglusum Deletedmom_29 minies kullaniyrm canm bende Prima premium care kullniyodum malum fiyattan dolayı bikac bez denedikten sonra yaklaşık 3.5aydr bu bezi kullniyrm👍🤗
TospikOglusum Deletedmom_29 hangi kilodaysaniz onu alabilirsin canm asla dar değil yani ben çok memnunum ve icerigide temiz bir bez
Milamoms Deletedmom_29 baby turco doğadan kulanıyorum hem uygun fiyatlı hem çok güzel 7 aydır kullanıyoruz
Tulinakrep Deletedmom_29 ben bütün bezleri denedim memnundan kaldım daha sonra trendyol da evy babyi buldum indirimden yararlanarak aldım 120 tanesi 77 ye geldi memnunum şuan
BirEylulMeselesii Bende doğduğundan beri A101 in bezini kullanıyorum soffio çok memnunum çokta uygun fiyatı:) çiş göstergesi de var baya kullanışlı pişik olmadı bebeğim henüz:)