Nurss23 Deletedmom_29 prima en iyisi hiçbirine değişmem hiçbiri bebeğime yaramadı pişik iz fln prima tek geçerim
Gulfem07 Deletedmom_29 oglumda bütün bezleri denedim prima iyiydi ama o da pahalı gelince artık evy baby alalım tek bunu denememiştik pişman oldum çok güzel kullanmalı beridir hiç dışına daha kaka çiş çıkmadı.
EgeveAlyaninannesi Deletedmom_29 evet bende bebeland tavsiye edebilirim cok memnun kaldim molfiks bulamamistim mecbur almak zorunda kaldim begendim